donderdag 11 maart 2010

Nieuwsgierig!

Voor de nieuwsgierigen onder jullie dit zit in de doosjes, en ze zijn lekker!!!

Ik ben vandaag naar de beurs geweest in Den Bosch.  Het was weer erg leuk, en behoorlijk druk. Ik was blij dat ik al een kaartje had via internet, want er stond een erg lange rij bij de kassa's.  Dus dames als jullie nog plannen hebben om te gaan, even  hier  een kaartje bestellen.
Ik ben vandaag voor de ponsen gegaan, wat een keus was er.

Ik moet toch maar eens op zoek naar een leuk geldboompje, dat is op zo'n beurs wel makkelijk.
Natuurlijk ook even bij Angelique langs geweest, er was uiteraard veel belangstelling bij haar demonstraties.

15 opmerkingen:

  1. hoi linda wat een prachtige in kopen heb je gedaan. Heel veel plezier met al je mooie ponsen.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,

    Wat een mooie ponsen heb je aangeschaft. Wij gaan zaterdag naar de beurs. Heb je nog wat overgelaten voor ons;). Heb inderdaad ook mijn kaartjes via internet besteld leek mij handig.
    Veel knutsel plezier met je nieuwe ponsen. Zullen het resultaat wel op je kaarten zien.

    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, mijn nieuwsgierigheid is beantwoord, ha ha ha.
    Zo jij hebt een flinke buit binnengehaald, als jij weet hoe je zo'n geldboompje plant, wil ik het ook graag horen.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jakkie ik ga morgen, heb je nog iet over gelaten hihi, je hebt lekker gescoord prachtige leuke hebbedingetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Linda,lekker die spekjes en Yummy die ponsen,daar ga je een hoop lol mee hebben.
    Nog een fijne avond.
    Gr Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke ponsen heb je gekocht, leuk hoor zo een fijne dag, veel plezier met je aankopen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt lekker ingekocht. erg mooie ponsen heb je gekocht, ik ga morgen ik ben benieuwd gelukkig hebben we ook al via internet onze kaartjes gekocht.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda

    Vet gave ponsen heb je gescoord, ik wens je er heel veel plezier mee. Geniet er maar lekker van.
    Groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihihi lekker hoor en mooie spullen heb je gekocht ...veel plezier.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heey linda
    wouw wat een te gekke spullen heb jegekocht zeg
    echt super
    ik ga in augustus naar zwolle is voor mij dichterbij dus ga cker weten de kaartjes op internet kopen
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. LEUK JE WEER EVEN GEZIEN TE HEBBEN HOOR LINDA! WAT EEN LEUKE SPULLEN HEB JE GESCOORD, HEEL VEEL PLEZEIR ERMEE!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmmm die zijn lekker.

    Wat een leuke spullen heb je gekocht zeg, veel plezier er mee maar dat gaat vast en zeker lukken.

    Groetjes Szue

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijke spulletjes hoor! je hebt toch wel iets achter gelaten voor ons he? ;-)

    liefs en geniet van je nieuwe aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt leuke ponsen gekocht zo te zien!! Veel plezier ermee!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Linda at een mooie ponsen heb je
    gekocht ik ben ook geweest vandaag maar
    ben je niet tegengekomen.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk om julie berichtjes te lezen!